10 thoughts on “Undulat :-)

  1. Jeg er helt vild med undulaten! Hvor er den flot. Er det en, du vil dele opskriften på?

    • Hej
      Tak dejligt at du synes om undulaterne ? Opskriften ligge længere oppe på siden?
      God hæklehygge/Lene ☺️☺️

    • Hej dejlige opskrifter og side du har. Du skriver at opskriften på undulaten ligger længere opp , men jeg kan altså ikke finde den 🤔😊

      • Jeg kan heller ikke finde opskriften, ej heller på Mariehønen, der er kun et billede og lidt tekst om at det er din egen opskrift osv. intet link og ingen opskrift.

  2. Hej Lene.
    Jeg er helt vild med mange af dine små dyr til en sang kuffert og er gået i gang med undulaten. men jeg forstår ikke din opskrift på vingerne. Jeg har forsøgt gentegne gange at lave dem, men de ligner overhovedet ikke dine. Jeg kan ikke få dem til at hænge sammen. Når jeg har lavet de 7 lm og sat dem sammen med en km, hvordan kommer jeg så videre? Mvh Charlotte

    • I’m really enjoying the theme/design of your site. Do you ever run into any web browser compatibility problems? A number of my blog audience have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Chrome. Do you have any reimeomndatcons to help fix this problem?

  3. Hej Charlotte
    Du laver 7 luftmasker, laver en maskering med en kædemask i første luftmaske, og laver nu 2 luftmasker og derefter 11 stangmasker rundt i maskeringen så der er 12 masker tilsidst.
    Håber du kan komme videre – dejligt at du kan bruge opskriften – på instagram kan du #hæklefeensopskrift det kunne være dejligt at se andres resultater. Go dag?
    Vh Lene/hæklefeen☺️

  4. Hej .. Vi har nogle damer der har set undulaten … Men vi kan ikke finde opskriften på den nuttet fugl.. Kan du hjælpe os … På forhånd tak for nogle super opskrifter .. Mvh Susan

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *